Gott nytt år! (lite försent)

Gott nytt år! Hoppas ni hade det toppen på nyårsafton. För det hade jag.
De 5 senaste dagarna har jag spenderat på Credos nyårsläger. Hade det verkligen hur bra som helst, med människor jag älskar osv.
Jag vill att mitt 2014 ska bli bättre än 2013. Visst det klart att jag hann med att skratta och vara lite lycklig då och då men det var ändå sjukt mycket som inte var så roligt heller.
Men nu blickar vi framåt. Right?
Och satsar järnet mot stjärnorna så kommer det här året bli bra. Om inte bättre än bra vill säga.
Sitter och funderar på nyårslöften. Tror inte jag har några. Nej det får bli som det blir, bara det blir bra.
 
Om ni vill veta mer om Credos läger osv.
 
Kram Meja
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofialeontina.webblogg.se

Meja, 17 år. Tycker mycket om att laga mat och baka, samt umgås med vänner och läsa. Så det är ungefär det ni får läsa om här.

RSS 2.0