Nu städas julen ut.

Hejhej!
Nu börjar man märka att folk städar ut julen, inte minst i mitt eget lilla hushåll. Här ryker tomtar och julstjärnor hit och dit. Det känns faktiskt skönt, nu vill jag börja våren, jag vet att den inte kommer komma på ett tag men man kan ju ändå hoppas. Jag fick aldrig någon riktig julkänsla. Och det känns faktiskt sorgligt. Julen brukade vara det finaste och bästa som fanns när man var liten. Nu vet man ju sanningen. Om tomten osv. Nej, då tyckte jag bättre om att leva i en värld utan bekymmer. Utan klimatfrågor, utan hemska nyheter på TV:n dagligen och utan jobbiga bekymmer som kommer när man blir äldre jag vill vara en liten tjej igen.
Kram Meja.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofialeontina.webblogg.se

Meja, 17 år. Tycker mycket om att laga mat och baka, samt umgås med vänner och läsa. Så det är ungefär det ni får läsa om här.

RSS 2.0