Julafton.

Hej!
Julafton har ju varit på besök också. Något som alltid uppskattas oavsett hur gammal man är. Hoppas ni hade en mysig julhelg med nära och kära.
Jag spenderade min julafton hos min moster, med familjen och kusiner + morfar. Jättemysigt, mycket god mat, Kalle Anka, paket och tomten. Men det bästa av allt. Gemenskapen. Låter säkert väldigt klyschigt men jag tycker det är det bästa med julen och egentligen alla dagar på hela året. Känslan av att få vara tillsammans, skratta,
gråta och leva livet tillsammans.  
Kram Meja
 
 
 

Ny dator.

 Hej!
Idag har jag äntligen fått köpt mig en ny dator. Känns toppen. Har verkligen behövt en nu på gymnasiet med alla skolarbeten osv. Sen att min numera utbytta dator var 5 ½ år gammal och lät som ett kärnkraftverk kanske inte gjorde saken bättre. Känns bra att vara igång med bloggen igen.
Bilder kommer här:
Ni får ursäkta röran på skrivbordet.
Kram Meja.
 
 
 
 
 
 

16 år.

Hej!
Ja så kom äntligen dagen, jag fyllde 16 år. Var tog alla år vägen? Vad har jag hunnit med? Vad vill jag hinna med framöver?
Jag hade en fin dag i skolan med underbara klasskamrater, diskuterade genus osv på svenskan. Intressant.
Väl hemma hade jag en myskväll med familjen och dagen efter så kom mina fina kompisar och vi hade tjejmiddag.
Supernöjd med allt. Tack för att ni finns.
 
 
Kram Meja.
 

sofialeontina.webblogg.se

Meja, 17 år. Tycker mycket om att laga mat och baka, samt umgås med vänner och läsa. Så det är ungefär det ni får läsa om här.

RSS 2.0