Uppdatering!

Hej hej! 
 
Oj vad längesen det var jag skrev här! Det har verkligen hänt saker sedan vi hördes senast:
 
*Jag har tagit studenten, det var en helt fantastisk dag med väldigt många olika känslor som bara svallade över bland alla fina lärare, klasskompisar, vänner och släktingar! Jag gick humanistlinjen med kulturinrikting och kan verkligen rekommendera den till dig som är intresserad av litteratur, konst och historia! 
 
*Jag har haft ett väldigt härligt sommarlov, varit i Spanien, spelat teater (En midsommarnattsdröm) och umgåtts med vänner och familj. Det har varit jättehärligt att få vila upp sig ordentligt efter gymnasiet och låta livet gå i ett lägre tempo än vanligt.
 
*Jag har börjat plugga på högskolan till grundlärare F-3, allt är fortfarande väldigt nytt för jag har bara gått på skolan en vecka men klassen är jättefin och skolan är väldigt nybyggd till skillnad från min gymnasieskola så det är lite skillnad. Otroligt stor skillnad från gymnasiet förresten! Allt går i ett mycket högre tempo och alla är mer studiemotiverade. Jag känner på mig att de här fyra åren kommer bli väldigt bra!
 
 Hoppas ni har en trevlig helg! 

sofialeontina.webblogg.se

Meja, 17 år. Tycker mycket om att laga mat och baka, samt umgås med vänner och läsa. Så det är ungefär det ni får läsa om här.

RSS 2.0