Glad idag.

Hejhej! 
Kom precis hem från gymmet. Då brukar allt kännas sådär alldeles toppenbra. Idag är inget undantag.
Så jag är glad. Hur mår ni själva idag?
Jag tänker inte gå ur mina mjukisbyxor idag. Det finns inte på kartan. 
Jag ska fixa en affisch som reklam till mina och Elin och Klaras (länkar där nere) barngrupper.
Ska bli kul, tänkte köra all in med mycket färger, tror ni det blir bra?
Hoppas det i alla fall.
Klaras blogg: www.klarajenny.blogspot.com
Elins blogg: www.oktoberelin.blogspot.com
p.s. de är mina kusiner för er som inte visste det innan.
Kram Meja
 


Kommentarer
leavanny.blogg.se

SV: tackar så mycket :D

2014-01-06 @ 13:56:16
URL: http://leavanny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofialeontina.webblogg.se

Meja, 17 år. Tycker mycket om att laga mat och baka, samt umgås med vänner och läsa. Så det är ungefär det ni får läsa om här.

RSS 2.0